• doprava zadarmo nad 100 €
  • Vrátenie tovaru zadarmo
  • osobný odber
  • Prihlásiť sa
  • Pomoc pri nákupe
Nakupujem prvý krát

Pred prvým nákupom je potrebné sa zaregistrovať. Registráciou získaš možnosť rýchleho nákupu, budeš môcť spravovať svoje dodacie adresy a sledovať objednávky.

Prihlásiť sa
  • 0
  • vyhľadávanie zavrieť
  • Váš nákupný košík je prázdny!

Vrátenie tovaru

VRÁTENIE, VÝMENA A REKLAMÁCIA TOVARU

Nespĺňa tovar vaše očakávania a chcete ho vrátiť späť alebo chcete vrátiť iba časť z objednávky? Poprípade sa vám tovar páči, ale chceli by ste vymeniť veľkosť? Nemusíte zúfať, stačí, ak nám podľa pokynov (nižšie uvedené) dáte informáciu o vrátení/reklamovaní tovaru a MY VÁM OBJEDNÁME KURIÉRA ktorý tovar prevezme ZDARMA! Vrátenie alebo výmenu nenoseného tovaru je možné uskutočniť najneskôr do kalendárnych 14 dní od prevzatia tovaru.


POSTUP PRI VRÁTENÍ

Veci, ktoré vraciate späť, posielajte v pôvodnom stave, nenosené a v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu. Krabice od topánok, alebo doplnkov odporúčame vložiť do ďalšej krabice, aby sa obal týchto produktov nepoškodil. V balíku, v ktorom ste tovar obdržali, nájdete Formulár vrátenia tovaru s údajmi, ktoré je potrebné vyplniť. Všetky informácie nájdete na faktúre. Ide o nasledovné údaje: číslo objednávky, názov produktu, číslo produktu, cena produktu a dôvod vrátenia. Následne vyplňte vaše meno, adresu, telefónne číslo, e-mail a číslo účtu v tvare IBAN, na ktoré Vám máme vrátiť peniaze. Formulár podpíšte a vložte do krabice. Pribaľte aj originálnu faktúru alebo jej kópiu.


Na to, aby sme žiadosť o vrátenie zaevidovali, je potrebné:

- prihlásiť sa/registrovať na e-shope
- v sekcii Prehľad objednávok si zvoľte ten tovar, ktorý chcete vrátiť
- kliknite na oko pre zobrazenie detailov a následne na šípku
- vyplňte požadované údaje ako aj dôvod, prečo tovar vraciate.


Tieto údaje odošlite a my reklamáciu zaevidujeme a následne spracujeme.


Kuriéra vám objednáme my na adresu, ktorú ste si zvolili ako doručovaciu. Za expedičné náklady neplatíte nič. Akonáhle príde vrátený tovar späť k nám, vrátime Vám peniaze na účet do 14 kalendárnych dní. Vrátená čiastka zahŕňa cenu produktu a pôvodné náklady na doručenie tovaru k vám.


POSTUP PRI VÝMENE

Postupujte podľa rovnakých inštrukcií ako pri vrátení tovaru. Budeme veľmi radi ak nám napíšete na e-mail: support@denim.sk, aký tovar ste si namiesto toho vráteného vybrali.


POSTUP PRI REKLAMÁCII

V prípade reklamácie postupujte rovnako ako pri vrátení tovaru. Vyplňte vratkový formulár, ktorý sme vám vložili do krabice, uveďte dôvod reklamácie, vyplňte osobné údaje, číslo účtu v tvare IBAN a formulár podpíšte. Ak je tovar poškodený, prosíme, pošlite nám fotografiu daného tovaru na náš e-mail: support@denim.sk. Reklamáciu a následné vrátenie peňazí spracujeme najneskôr do 14 pracovných dní od fyzického prijatia reklamovaného tovaru. O spracovaní vašej reklamácie vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky. Balík, ktorý nebude obsahovať vyplnený vratkový formulár, pošleme naspäť.

Eshop denim.sk používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Dalšie informácie