• Prihlásiť sa
  • Pomoc pri nákupe
Nakupujem prvý krát

Pred prvým nákupom je potrebné sa zaregistrovať. Registráciou získaš možnosť rýchleho nákupu, budeš môcť spravovať svoje dodacie adresy a sledovať objednávky.

Prihlásiť sa
  • 0
  • vyhľadávanie zavrieť
  • Váš nákupný košík je prázdny!

29/05/2018

Zaujímavé fakty o značke Diesel, o ktorých ste pravdepodobne netušili!

Zaujímavé fakty o značke Diesel, o ktorých ste pravdepodobne netušili! Zaujímavé fakty o značke Diesel, o ktorých ste pravdepodobne netušili!

Jedna z najväčších a (nielen) v naších končinách najznámejších módnych značiek je rozhodne Diesel. Značka, ktorá sa sústredí a zameriava výhradne na mladú generáciu, ktorej imidž je plný energie, farebnosti a života. Zhrnuli sme teda niekoľko skutočne zaujímavých faktov, o ktorých ste pravdepodobne netušili.


1.) Možno by to nikto z vás nečakal, ale Diesel je pôvodom talianska spoločnosť. Založil ju Renzo Rosso spolu s Adrianom Goldschmiedom už v roku 1978 ako firmu špecializujúcu sa výhradne na džínsy.


2.) Diesel tiež vlastní akcie iných módnych značiek. Medzi ne patrí napríklad kanadská DSquared2, francúzsky Victor & Rolf alebo Maison Martin Margiela, ktorej koreňe sú tiež francúzskeho pôvodu.

3.) V roku 2002 Diesel spolupracoval s ikonou módneho priemysliu Karlom Lagerfeldom. Jeho vlastná denimová línia sa stala hitom vtedajšieho leta. Cenovo sa však nejednalo o najlacnejšie kúsky, džínsy z tejto spolupráce sa predávali za cca 1300eur. Zakladateľ firmy Renzo Rosso sa neskôr vyjadril, že mu bolo cťou spolupracovať s takou legendou.

                                                          

4.) Rosso vlastní presne 100% podiel Dieslu. Značka sa vyvinula rôznymi smermi. Z brandu špecializovaného na džínsy opustili a dnes sa už púšťajú do vyrábania skutočne všetkého. Cez okuliare, hodinky a čiapky až po helmy, slúchadlá či dokonca bicykle alebo nábytok do domácnosti.

5.) Keď sa snažil Rosso a jeho Diesel predať maloobchodnikom svoje prvé džínsy, tí si mysleli, že sa jedná o produkt zo second handu a preto s nimi žiadny obchod neuskutočnili a džínsy im ihneď vrátili späť.

6.) V marci roku 2017 predstavil Diesel na konferencii Baselworld vo švajčiarskom Bazileji svoje prvé inteligentné hodinky bežiace na operačnom systéme android s cenovkou cca 400eur.

                                                           

7.) Diesel má v takmer 80 krajinách sveta viac ako 5000 predajní. Ročný obrat tohto dnes už módneho giganta robí niečo cez 1,3 miliardy eur.

8.) Značka je pomerne známa sloganmi, ktoré sprevádzajú ich kampane. No tou najznámejšou je azda motto “Be Stupid: For successful living”, čo vo voľnom preklade vlastne znamená, že pre úspešný život by sme mali byť hlúpi.

Naše predajne pod záštitou značky Diesel môžete navštíviť v Bratislave, Žiline, Banskej Bystrici, Nitre, Košiciach a v Brne. Online ponuku nájdete tu.


FOTO: google.com